• 800px-NafplioSquare
    pLATEIA NAUPLIOU
  • 800px-Athens -_Mount_Lycabettus_-_20080729a
  • mercedes travego_01
  • 800px-Volos-bynight
  • mercedes tourino_01
  • 800px-20100726 Kalamitsi_Beach_Ionian_Sea_Lefkada_island_Greece
  • Theatre of_Epidaurus_OLC
  • 07
  • parthenonas
  • lion-gate
  • 16485535
  • Nauplio Square
  • Athens City-Lykavitos Hill
  • Our Fleet/Mercedes Travego
  • Volos
  • Our Fleet/Mercedes Tourino
  • Lefkada- Kalamitsi Beach
  • Theater of Epidaurus
  • Delphi
  • Parthenon-Athenian Acropolis
  • Lion Gates-Mycenae
  • Athens Academy

Σας καλωσορίζουμε στη νέα διαδικτυακή παρουσία της Olympos Express. Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες πληροφορίες για την εταιρία μας & τις υπηρεσίες που παρέχουμε εδώ και χρόνια στον χώρο του Ελληνικού Τουρισμού. 

Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στις απαιτήσεις του κάθε πελάτη και προσπαθούμε να του παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις για τις μετακινήσεις του στην Ελλάδα.

Βάση μας είναι το "Ελευθέριος Βενιζέλος" - ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών - και η Μαρίνα Αλίμου (Καλαμάκι) και οι πιθανοί προορισμοί μας βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα. 

Εκτύπωση
PDF

Όροι Λειτουργίας

Οι ακόλουθοι όροι και προϋποθέσεις που ισχύουν για τους επιβάτες με κράτηση με το Olympos Express.

1. Όταν δύο ή περισσότερα άτομα που περιλαμβάνονται στην ίδια κράτηση ή όταν η κράτηση γίνεται για λογαριασμό τρίτου , το πρόσωπο που κάνει τη κράτηση (ο πελάτης ) πρέπει να θεωρείται ότι ενεργεί ως αντιπρόσωπος για όλα τα μέλη κράτησης  που ταξιδεύουν (οι επιβάτες) και δέχεται τους όρους και τις προϋποθέσεις του Olympos Express για λογαριασμό του κάθε μέλους .


2.Οταν γίνεται κράτηση μέσω τηλεφώνου η κράτηση υπόκειται στους  όρους και τις προϋποθέσεις του Olympos Express και ο πελάτης τους αποδέχεται.


3.Η πληρωμή απαιτείται κατά τη στιγμή της κράτησης. Την ίδια στιγμή  ο Olympos Express θα εκδώσει αίτημα κράτησης .Εάν  το Olympos Epxress είναι ικανό να παρέχει την υπηρεσία Confirmation e-mail
(Transport Voucher) στη συνέχεια θα το στέλνει στο πελάτη. Εάν το Olympos Express δεν θα είναι ικανό να παρέχει τη υπηρεσία ή την ακυρώσει είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει το ποσό που χρησιμοποιήθηκε για τη πληρωμή στο ίδιο νόμισμα που έγινε η συναλλαγή.


4.Το e-mail  επιβεβαίωσης (Transport Voucher) είναι το εισιτήριο. Αυτό πρέπει  να παρουσιαστεί στον οδηγό ή στον εκπρόσωπο μας . Η αίτηση ή η κράτηση δεν είναι έγκυρη επιβεβαίωση της κράτησης.


5.Οι ακυρώσεις πρέπει να πραγματοποιούνται με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.   στο Olympos Express στο Central Reservations Office και θα επιβεβαιώνονται μέσω e-mail. Αν δεν υπάρχει επιβεβαίωση ακύρωσης  είναι ευθύνη του πελάτη να έρθει σε επαφή με το Olympos Express στο τηλ. 2102446221-2 .Οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται 48 ώρες πριν τη ημερομηνία του κρατημένου δρομολογίου. Σε περίπτωση ακύρωσης από τον πελάτη ή τους επιβάτες ,το Olympos Express μπορεί κατά την απόλυτη κρίση του να επιστρέψει το κόστος μεταφοράς ( και τα οποιαδήποτε συμπληρώματα που καταβάλλονται) .Ο πελάτης όμως υποχρεούται να πληρώσει τέλος  διοίκησης και συναλλαγής κάρτας 11 euro.Το Olympos Epxress διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει ανά πάσα στιγμή την αιτούμενη υπηρεσία αν πιστεύει ότι δεν είναι σε θέση να τη παρέχει.


6.Οποιοδήποτε παράπονο ή αίτημα για επιστροφή πρέπει να γίνεται με e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. εντός ενός μηνός από την ημερομηνία επιστροφής του ταξιδίου.


7.Κάθε επιβάτης περιορίζεται σε μία αποσκευή όπως βαλίτσα ή κάτι ανάλογο .Τυχόν επιπλέον εξοπλισμός (π.χ ιστιοσανίδα)  πρέπει να δηλωθούν κατά τη στιγμή της  κράτησης. Το Olympos Express διατηρεί το δικαίωμα να διαθέσει μεγαλύτερο όχημα με την ανάλογη χρέωση ή να αρνηθεί να μεταφέρει τις επιπλέον αποσκευές.


8.Ολες οι αποσκευές πρέπει να φέρουν σήμανση με όνομα του ιδιοκτήτη και τη διεύθυνση προορισμού.


9.Η μάρκα ,το μοντέλο και ο τύπος των οχημάτων για τις μεταφορές του Olympos Express μπορεί να διαφέρουν από τις φωτογραφίες της ιστοσελίδας.


10.Ολα τα οχήματα του Olympos Express είναι πλήρως ασφαλισμένα για τη μεταφορά των επιβατών και αξιώσεις τρίτων όπως απαιτείται σύμφωνα με τη τοπική νομοθεσία. Ωστόσο ενώ κάθε φροντίδα λαμβάνεται , η ιδιοκτησία  του πελάτη είναι αποκλειστικά δική του ευθύνη και δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή για ζημιά η απώλεια .Οι επιβάτες πρέπει να ελέγξουν τη δική τους ταξιδιωτική ασφάλιση.


11. Είναι ευθύνη του πελάτη να μας παράσχει ακριβή στοιχεία της κράτησής ( όπως ακριβής ώρα άφιξης ή αναχώρησης , ακριβής διεύθυνση κτλ ).Εάν τα στοιχεία δεν είναι ακριβή το Olympos Express έχει το δικαίωμα να εκτελέσει τη μεταφορά με τον αμέσως επόμενο διαθέσιμο δρομολόγιο.


12.Είναι ευθύνη του πελάτη να μας παρέχει ολοκληρωμένο και έγκυρο αριθμό κινητού τηλ. συμπεριλαμβανομένου και των διεθνών κωδικών. Είναι ευθύνη   των πελατών να ελέγχουν για μηνύματα στο τηλ επικοινωνίας κατά τη διάρκεια του τελικού 24 ώρου πριν από την έναρξη του ταξιδίου τους (τυχόν αλλαγές ώρας πτήσης  κτλ).
Αν ο πελάτης δεν είναι δυνατόν να παρέχει κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας είναι υποχρεωμένος να επικοινωνήσει μαζί μας στα τηλέφωνα μας  και να επιβεβαιώσει τη κράτηση του. Έλλειψη ελέγχου για μηνύματα ή επιβεβαιώσεις θα ακολουθούν τα στοιχεία της αρχικής κράτησης . Σε περίπτωση μη εμφάνισης των πελατών δεν επιστρέφονται χρήματα.


13.Αλλαγες στα στοιχεία της κράτησης πρέπει να γίνουν μέσω e-mail  στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. (Central Reservation Office) τουλάχιστον 2 μέρες πριν την έναρξη της κράτησης. Το Olympos Express ανάλογα με τη διαθεσιμότητα θα κάνει τις ανάλογες τροποποιήσεις κατά τη κρίση του.


14.Οι επιβάτες δεν πρέπει να μεταφέρουν οινοπνευματώδη ποτά μέσα στα οχήματα του Olympos Express με σκοπό τη κατανάλωση τους μέσα σε αυτό.


15.Το Olympos Express διατηρεί το δικαίωμα ( ο οδηγός ή ο αντιπρόσωπος )  να αρνηθεί να μεταφέρει κάθε πρόσωπο που θεωρείται ότι είναι υπό επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών ουσιών  των οποίων η συμπεριφορά θεωρείται ότι συνιστά απειλή για τον οδηγό του οχήματος , τους άλλους πελάτες ή τους χρήστες του οδικού δικτύου.


16.Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται σε όχημα του Olympos Express.


17.Οι μεταφορές του Olympos Express γίνονται πόρτα-πόρτα όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες. Σε διαφορετικές συνθήκες ( πχ Μαρίνες , λιμάνια) θα ορίζονται κεντρικά σημεία επιβίβασης .Αν ένας πελάτης χάσει τη προγραμματισμένη συλλογής του θα προσφέρουμε χώρο στην επόμενη διαθέσιμη μεταφορά πιθανόν κοινόχρηστη.


18.Αν μια κοινή μεταφορά έχει κρατηθεί και ο πελάτης υπόκεινται σε καθυστέρηση ο οδηγός θα περιμένει μέχρι 60 λεπτά της ώρας από τη προγραμματισμένη ώρα .Μετά από αυτό ο πελάτης θεωρείται ότι έχει χάσει τη μεταφορά. Είναι στη απόλυτη κρίση του Olympos Express  να εξυπηρετήσει το πελάτη χωρίς χρέωση.


19.Για μεταφορές προς το αεροδρόμιο οι ώρες αναχώρησης  δεν μεταβάλλονται σε καμία περίπτωση. Ο πελάτης επιλέγει μια συγκεκριμένη ώρα αναχώρησης κατόπιν  συνεννόησης με το Olympos Express.
Τυχόν καθυστερήσεις του πελάτη , ο πελάτης αναλαμβάνει ολοκληρωτικά την ευθύνη της καθυστέρησης του προς το αεροδρόμιο.


20.Αν μια πτήση έχει ακυρωθεί και οι επιβάτες ταξιδεύουν σε μεταγενέστερο χρόνο η μεταφορά θα γίνει στην επομένη διαθέσιμη μεταφορά. Σε  περίπτωση που  η πτήση ακυρωθεί αυτομάτως ακυρώνεται και η μεταφορά της επιστροφής.


21.Το Olympos Express θα προσπαθήσει να μεταφέρει τους επιβάτες με τα ελάχιστα προβλήματα και ενοχλήσεις στο προορισμό τους τη στιγμή που προβάλλεται το Transport Voucher.Ωστόσο το Olympos Express δεν θα επιβαρύνεται με καμία απολύτως ευθύνη για συνθήκες πέρα του ελέγχου που εμποδίζουν την υποχρέωση του απέναντι σας.
Τα ακόλουθα αποτελούν παραδείγματα των περιστάσεων οι οποίες δεν είναι υπό τον έλεγχο μας (ο κατάλογος δεν είναι εξαντλητικός.)
Ατυχήματα που προκαλούν καθυστερήσεις στο όχημα.

  • -    Περιορισμένη πρόσβαση των οχημάτων
  • -    Εξαιρετικές καιρικές συνθήκες
  • -    Συμμόρφωση σε μεσολαβήσεις της αστυνομίας ή της κυβέρνησης.
  • -    Βανδαλισμοί – η τρομοκρατία
  • -    Απεργιακές κινητοποιήσεις από τρίτους
  • -    Προβλήματα που προκαλούνται από άλλους πελάτες.


22.Σε περίπτωση που το Olympos Express αποτύχει να εκτελέσει τη επιβεβαιωμένη μεταφορά των πελατών ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει εναλλακτικό μέσο μεταφοράς για να φτάσει στο προορισμό του . Το κόστος θα καταβληθεί από το Olympos Express αφού ο πελάτης μας προσκομίσει έγκυρη απόδειξη πληρωμής  ή οποία δεν θα υπερβαίνει  το κόστος μεταφοράς της κράτησης.

yacht
book now_gr

paypal 2562

Επικοινωνία

Για όποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την εταιρία μας και τις υπηρεσίες της μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μοιραστείτε

Twitter Facebook LinkedIn

Εταιρικά Νέα